REKLAMA - Jak na nás působí?
V dubnu jsme se se sedmáky ve výchově ke zdraví věnovali reklamě a jejímu vlivu na naše rozhodování a nakupování. Analyzovali jsme nejprve některé ze známých reklam a hledali jsme nástroje, kterými tyto reklamy působí na spotřebitele. Hledali jsme nástroje obrazové, zvukové, jazykové a jiné, např. témata, která mají spotřebitele přesvědčit (láska, rodina, spokojenost apod.). Následně si sami sedmáci vyzkoušeli, jak udělat reklamu na výrobek, které není ničím zajímavý a výjimečný a s využitím podobných nástrojů získat diváka pro jeho koupi. Na vymýšlení měly děti asi 8 minut, takže výsledky nejsou po hodinovém secvičování. Přesto jsou pěkné. Nakonec jsme se ještě pobavili o tom, podle čeho bychom se tedy měli rozhodovat, co budeme smysluplně kupovat.
Fotografie ZDE